HALUCINANT! Un nou incident la Kaufland, tot din cauza limbii maghiare! Comisarii OPC au încercat să comande ceva în limba română. Ce s-a întâmplat este incredibil

Un nou incident la Kaufland, tot din cauza limbii maghiare! Cine a cerut în limba română să fie servit și a fost DIN NOU REFUZAT De data asta lucrurile nu au mai stat la fel.

Scandalul Kaufland Odorheiu Secuiesc pare fără sfârșit! Dupa ce un client nu a fost servit cu mici de o angajata a cunoscutului hipermarket pe motiv că nu a făcut comanda in limba maghiara, ci in limba romana, o alta persoana s-a dus, vineri, la Kaufland Odorheiu Secuiesc. De data aceasta un comisar de la Protecția Consumatorului, care a și aplicat o amendă usturătoare!

Gata cu discriminarea! 

După scandalul de ieri de la Odorheiul Secuiesc, un comisar de la Protecția Consumatorului s-a dus în această dimineață la același hypermarket, unde a solicitat în limba română să fie servit. Ce s-a întâmplat întrece orice limită.

Dezvaluirea a fost facuta de comisarul-sef regional de la Protectia Consumatorului, Florin Susanu. Acesta e afirmat ca un comisar de la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) a mers, vineri, la Odorheiu Secuiesc, unde a solicitat sa fie servit in romana, insa a fost tratat identic.

„Un comisar de la Protectia Consumatorului s-a dus in aceasta dimineata la Odorheiu Secuiesc unde a solicitat in limba romana sa fie servit. Povestea s-a intamplat identic! A fost refuzat! Pentru ca este vorba despre o practica, nu un accident, a fost aplicata o amenda de 10.000 de lei”, a declarat Susanu, pentru newsbv.ro.

Nu sunt primele incidente de acest fel 

Sorin Susanu a mai declarat, potrivit sursei citate, ca, in 2015, Kaufland Odorheiu Secuiesc a mai fost amendat cu 5.000 de lei, in 2015, pentru ca toate reclamele si pliantele erau realitate exclusiv in limba maghiara, lucru discriminatoriu pentru consumatorii romani. Conform sursei citate, el a mai precizat ca sunt foarte multe probleme in această zona din cauza discriminarii romanilor.

Reacția Kaufland România

”Regretăm experiența prin care a trecut clientul nostru și ne cerem scuze. Subliniem că ne delimităm ferm de astfel de comportamente discriminatorii și misiunea noastră este să oferim produse și servicii de calitate însoțite de amabilitate față de toți clienții, nediferențiat.

Te asigurăm de toate eforturile noastre de a comunica cu clienții noștri într-o manieră corecta. Facem un efort continuu de a preveni astfel de situații și demarăm periodic training-uri cu angajații noștri”, a fost răspunsul Kaufland România pentru un client care a făcut plângere.

Citește și: „Părinte, suntem căsătoriți de zece ani și nu putem face copii! Pe toate le-am încercat!” Ce replică incredibilă le-a dat preotul

Dacă ți-a plăcut acest articol, urmărește comunitatea Jurnal din România pe Facebook. Like!

loading...
Loading...
Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

*