Piața suplimentelor alimentare, tot mai atractivă pentru români. Alevia estimează o creștere a cifrei de afacere cu până la 10% pentru 2018

    Alevia, compania românească specializată în producția de suplimente alimentare și ceaiuri, a înregistrat în anul 2017 o cifră de afaceri în valoare de 5.500.000 de euro și o creștere cu 10% mai mult față de valoarea înregistrată în 2016 generând un profit în valoare de peste 600.000 euro. Pentru anul în curs, compania estimează o creștere cu până la 10% a cifrei de afaceri.

    Citeste si: Lista pacatelor pentru spovedanie. Iată care sunt cele 193 de păcate pe care nici…

    Trendul ascendent al companiei se datorează unui mix de factori, care vizează atât lărgirea portofoliului de produse, investițiile în secțiile noi și creșterea numărului de clienți, cât și dezvoltarea gamelor de produse comercializate în hypermarketuri și a exportului în Republica Moldova.

    CITEȘTE ȘI: Leguma care „mănâncă“ zahăr. E duşmanul de temut al diabetului

    Anul 2017 a reprezentat pentru companie un an propice inovării și dezvoltării, fiind benefic extinderii spațiului de producție și creșterii rapide a portofoliului de produse. Astfel, anul precedent, acțiunile de business întreprinse de Alevia au vizat deschiderea de secții noi, în urma unei investiții în valoare de 2 milioane de euro în utilaje și clădiri. Cu rolul de a crește capacitatea de producție, dar și retehnologizarea secțiilor deja existente, au fost achiziționate doua hale noi cu o suprafață de 3000mp și utilaje performante.

    CITESTE SI: Oraşul din România, renovat, care acum rivalizează cu Barcelona sau Budapesta

    Alevia are in prezent un portofoliul cu peste 100 de produse: 35 sortimente din gama food, 15 siropuri, 7 produse orosolubile, 2 creme și 50 sortimente de ceai vrac.

    Gama food conține 35 produse: semințe, fructe uscate și nuci, achiziționate de la unul dintre cei mai mari și renumiți furnizori din Olanda. Gama siropuri conține 9 siropuri pentru adulți și 6 pentru copii. Siropurile sunt 100% naturale obținute din extracte standardizate din plante și fructe, cu multiple beneficii pentru organism. A treia linie de produse sunt produsele orosolubile, cu un gust plăcut de portocale, într-o formă simplă de administrare, pentru că se dizolvă direct în cavitatea bucală, fără a fi necesară dizolvarea în apă.

    CITESTE SI: Acesta este cel mai atractiv oraș din România. A luat fața Capitalei și a Clujului

    Anul 2017 a însemnat pentru companie o creștere pe mai multe categorii de produse. Cea mai mare pondere s-a înregistrat la ceaiuri cu 20%, urmată de gama Ginkana cu 12%, gama de sucuri cu 6%, și gamele de imunitate, creme și produsele de slăbit, realizând fiecare o pondere în vânzări de 5%. Cea mai spectaculoasă creștere s-a înregistrat la ceaiuri și Coenzima Q10, cu un procent de 20%.

    CITESTE SI: Oraşul din România care a ajuns pe lista scurtă a americanilor, imediat după Geneva

    Pentru anul 2018, Alevia își propune menținerea trendului și estimează o creștere a cifrei de afaceri cu 10-15%. În atingerea obiectivului, compania pregătește deschiderea unei noi secții și finalizarea a două hale cu o suprafață de 750 mp ce vor fi destinate depozitării, dar are in vedere și procesul de dezvoltare a portofoliului de produse, prin extinderea gamei food și a lansării de ceaiuri premium. Sursa: Comunicat de presa

    CITESTE SI: Sfârșitul Lumii este aproape! Profeția din Biblie care dă fiori lumii

    Facebook Comments